14 March, 2012

Birthday celebration ~ 31st

Date : 27 Jan 2012
Venue : Cerana Restaurant, Cheras

Akibat mood yg dah jarang jarang nak ader skrg nih.. so byk ler entry terbengkalai... here is entry last January aritue.. its my birthday celebration dengan family member dkt Cerana Restaurant, Cheras. That day mama & ayah from office trs heading to that resturant by motorbike.

Ira, Hana, Mak Long, Opah & Atok from Kajang. Unfortunately Ayah Chik x dapat join sbb kn bertugas di luar kawasan..Ira & Hana brought cake for mama...thanks my sweetheart Actually dah byk lupa..haha sbb event dah lama...so oleh yang demikian layan je lah gambar2 yg sempat di snap..:) Yg mama x lupa was a birthday song from live band in that restaurant requested by my beloved family.
 

 The small celebration..

Mama nk amik kesempatan ini, to wish a very big thank you to my beloved family for this celebration..Its a very great moment in my life indeed where I could share my happiness on my big day...

2 comments:

  1. happy belated birthday ita. bila nak celebrate dgn rakan2 terdekat lak. hehehehe.

    ReplyDelete
  2. Hazie, thanks...dah tua2 nk celebrate ngan kengkwn gak ker? hehe. Lau ade rezki ade celebrate besde ira & hana...kira merangkap besde aku ler tuh..ahahaha

    ReplyDelete

Assalamualaikum wbt.. Tahun 2017, banyk kisah banyak kenangan banyak tangis dan tawa. Tahun ni tahun pemalas update blog nih so this is...